Friday, February 8, 2013

Week 5: Afvallen met Weightwatchers

Ja week 5 hebben we inmiddels alweer afgesloten en het moment is daar de weegschaal. Ik vind het een lastige deze week aangezien ik zondag ook lekker een familie etentje had waarbij we zijn gourmetten en ja dat is super lekker maar niet goed voor de lijn maar wat er ook gebeurd ik zal op de weegschaal gaan staan. Deze week is er 3 ons af en ik ben blij want deze week zie ik een klein eetje als een "slechte" week. Zo zat ik deze week ook niet helemaal lekker in me vel door omstandigheden maar ga de draad weer lekker op pakken ik voel me nu toch al beter met de kilo's die eraf zijn en nu verder gaan.

De beweging zit er goed in aangezien ik ook dagelijks naar mijn werk fiets en nog altijd elke week 2 uur aan dansen doe. Het water drinken gaat me de ene dag beter af dan de ander maar ik ben er tevreden over. Aangezien ik best een gewicht kwijt moet zie je niet zo snel resultaat maar ik vergelijk mijn kilo's vaak ook met eten. Zoals een zak aardappelen is vaak toch een flinke zak om te tillen en daar zit 2 kilo in dat ben ik momenteel gewoon kwijt. Het motiveert mij als ik een dipje heb om het te vergelijken met een product omdat het woord vaak niet genoeg zegt.

Week 6 is alweer begonnen en we gaan er weer lekker voor. Succes iedereen!

0 comments:

Post a Comment