Tuesday, February 5, 2013

Kruidvat Satine bodycreme

Sinds ik last had van clownseczeem adviseerde mijn dokter ook op zoek te gaan naar een andere creme waar mijn huid beter op reageerde dan mijn huidige creme. Jaren lang gebruikte ik bij een droge huid de nivea soft en heb hier nooit problemen mee gekregen tot nu dan. Het zegt natuurlijk niet dat ik door de nivea clownseczeem gekregen heb maar het zou mogelijk zijn vandaar dat ik er gelijk mee gestopt ben en naar een andere creme ben gaan zoeken.

Na een stapel vol met verschillende merken kwam ik uit op de Kruidvat Satine bodycreme die geschikt is voor je lichaam maar ook je geschikt. Zelf heb ik het potje van 150ml (volgens mij de enige maat tenminste bij mijn kruidvat) Deze creme gebruik ik in de ochtend en na het douchen om mijn gezicht goed te voeden wat hij ook zeker doet. De Satine bodycreme is een heerlijke creme diet niet te dun is maar ook zeker niet te dik naar mijn mening zit hij tussen de nivea soft en de gewone nivea (blauwe verpakking)wat een pluspunt is aan de creme is dat hij (tot nu toe) altijd goed intrekt zonder lelijke witte vegen op mijn gezicht achter te laten die ik dan later nog uit moet gaan vegen.

Resultaat?

Mijn huid voelt heerlijk aan denk dat het mede komt door de jojoba-olie (Deze olie verzacht en voed de huid en geeft een natuurlijke glans verder word deze olie vaak ook gebruikt voor droog haar) verder ruikt hij ook heerlijk. Ik ben erg blij ermee en denk dat hij ideaal is voor mensen met een lastige huidtype net als ik maar zeker ook voor de normale huidtype en dat voor de prijs van € 2,59.

0 comments:

Post a Comment