Wednesday, February 27, 2013

27 Februari 2013

Whaaaatt! 7:00 ik had er al een halfuur geleden uit moeten zijn! Zo begon vanmorgen mijn dag snel onder de douche stappen en spullen pakken om een broodje te gaan eten. Wat bleek brood ook nog in de vriezer alles zit dan ook tegen ( dit omdat ik van vers brood hou ) dus snel eruit gehaald en daarna opgegeten. Vlak voordat ik weg ging kwam ik er nog achter dat me fietssleutel nog boven lag dus haast haast naar boven en naar mijn werk. Dan begint je dag al goed NOT! Gewerkt van 8:00 tot 18:00 en toen weer snel naar huis om te eten want om 19:00 moest ik dansen echt zo een dag waar alles mis kan gaan dus ook nog eens te laat op dansen. Nu eindelijk even op de bank met een glas cola light even RUST! Voel me wel altijd heerlijk als ik flink gesport heb dat is weer goed voor de kilootjes die eraf moeten.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment