Monday, February 4, 2013

Review: Primark 4 in 1 gezichtsreinigingsdoekjes

 
 
Op het gebied van je gezicht wassen en schoonmaken zijn er zoveel producten in de wereld dat je er langzamerhand gek van kan worden. Zelf ben ik begonnen met een reinigingsmelk maar dat vond ik ook niet ideaal zodra er maar een klein beetje van in me oog terecht kwam reageerde mijn huid daar gelijk negatief op. Totdat de Primark in Nederland kwam en voor mij met de perfecte doekjes kwamen.

De gezichtsreinigingsdoekjes van de Primark zijn goedkoop maar werken ook nog goed. In de roze variant zitten 25 doekjes om jouw gezicht mee te reinigen. Wat ik al snel heb met reinigingsdoekjes is dat ze al half uitgedroogd in de verpakking zitten zodra je ze koopt en de doekjes van de Primark zijn (tot nu toe) altijd goed vochtig zodra ik de verpakking open. Na 2 keer even flink langs mijn ogen te zijn gegaan heb ik al mijn mascara verwijdert en dit terwijl ik er altijd flink wat laagjes overheen heb. Voor foundation te verwijderen zal je een 2e doekje moeten gebruiken aangezien dit een hard nekkig product is. Verder heeft de Primark ook een witte variant maar daar reageert mijn huid niet goed op.

Adviesprijs Primark: € 1,50
Winkels: Zaandam, Rotterdam, Hoofddorp en Almere.

0 comments:

Post a Comment