Thursday, February 21, 2013

Week 7: Afvallen met Weightwatchers

 
Nou ik kan jullie nu al zeggen het gaat goed met afvallen! Ben op de weegschaal weer geweest en ja hoor er is deze week 6 ons af ik heb de smaak te pakken!

Ik merk aan mezelf als ik een week goed afval zoals vorige week dat ik super gemotiveerd ben want ik lig nu zeker 3 avonden per week even mijn buikspieren te trainen en denk van ik wandel wel even naar de stad in plaats van de auto of fiets te pakken. Heb natuurlijk zondag op de huishoudbeurs ook een halve marathon gelopen haha (geintje) dus dat zal ook wel meewegen is toch weer beweging. Met het water drinken schommel ik wel nog van de aantal glazen op een dag en denk dat het ook komt omdat het koud buiten is en om dan een heerlijk glas water we te drinken gaat bij mij dan lastig dus we gaan weer het proberen met een beetje limonade om er ook wat meer smaak aan te geven anders is het ook maar zo saai water. Qua water drinken ben ik blij als het weer mooi weer is want dan gaat het een stuk makkelijker.

Op naar de volgende week! Bijna zie ik me vriend weer na 1 1/2 week waar ik super blij om ben want heb hem echt gemist dus momenteel hoop ik dat deze laatste dagen voorbij vliegen zodat ik de trein in kan stappen naar hem. Verder heb ik aankomende week even een rustige agenda vooral in vergelijking met deze week waardoor opnieuw de artikels niet online kwamen maar ik heb ze nu vast gezet dat ze gewoon online komen op een bepaalde tijdstip (leermoment) voor iedereen die bezig is met afvallen succes en laat gerust een reactie achter hieronder.

0 comments:

Post a Comment