Monday, February 25, 2013

25 Februari 2013

Het is zo weer even wennen om 6:00 op te staan maar het zal toch moeten gebeuren want om 7:30 moet ik weer aan het werk. Vandaag gelukkig een kort dagje tot 13:00 en dan hebben we morgen alweer een dagje vrij. De tijd vloog voorbij op mijn werk en lekker naar huis gefietst om van mijn moeder even een lekker warm pistoletje te krijgen uit de oven. Samen hebben we nog wat dingen geregeld onder andere het terug vragen van belasting ( loonheffing die ik teveel betaald heb in 2012 ) altijd fijn als je geld terug krijgt van de belasting maar vul dit wel naar waarheid in want anders ben je vaak een aantal maanden later de pineut en mag je terug betalen. Via de belastingdienst website kan je kijken of je recht op teruggave hebt meestal hebben jongeren/studenten dit wel omdat zij niet volledig het hele jaar werken dus ik zou daar even goed naar kijken als je denkt daar recht op te hebben. Rond 17:00 kwam mijn vriend me ophalen en hebben we savonds lekker een filmpje gekeken en voelde het allemaal heel goed ( met wel in het achterhoofd dat we morgen even afstand gaan nemen maar we komen er alleen maar sterker uit )

Liefs x

0 comments:

Post a Comment