Sunday, February 24, 2013

24 Februari 2013

Vanaf vandaag ga ik een soort van dagboek maken dus dagelijks een verslagje over mijn dag die op mijn blog komt te staan over van alles liefde, afvallen, familie etc. Heel persoonlijk!

Zondag, vandaag een moeilijke dag gehad zoals jullie misschien wel hebben gemerkt zit ik de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel dit omdat er wat vervelende momenten zijn in mijn relatie met mijn vriend en ik dacht dat ik hem kwijt zou zijn maar vandaag hebben we besloten om helemaal opnieuw te gaan beginnen met daten haha hij is het vertrouwen in mij verloren door dingen die ik gedaan heb dus hij wil alles even opnieuw doen en daar stemde ik heel graag op in want ik hou zo ziels veel van hem. Dit is denk ook eerlijk gezegd de reden dat ik de laatste 2 weken zo ben afgevallen ik ben een brok stress en dit zal pas overgaan zodra het weer beter gaat in mijn relatie maar dat duurt nog wel even maar ik heb er alles voor over. Ik hou ziels veel van hem! Qua eten vandaag heb ik me wel netjes eraan gehouden heerlijk verse warme broodjes en mijn water gedronken. Net door mijn vriend thuis afgezet want moet morgen om half 8 beginnen pfff.. Vroeg! Daarna zie ik mijn vriend wel weer even en blijf ik bij hem slapen voor de laatste keer voorlopig "zucht" We can do it! Nu obese afkijken, douchen en daarna me bed induiken. Slaap lekker alvast

Liefs x

0 comments:

Post a Comment