Friday, February 15, 2013

Week 6: Afvallen met Weightwatchers

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik deze week niet erg actief op mijn blog waar ik onwijs van baal maar dit komt omdat ik even een agenda vol afspraken had en dan op het laatste moment niet tevreden was over mijn geschreven artikels. Vanaf vandaag zal ik weer dagelijks bloggen zoals jullie van mij gewend zijn maar dit laten we nu even rusten het gaat inmiddels ook erom hoeveel ik deze week ben afgevallen en ik laat het jullie graag weten want ben zo blij!

Donderdag ging ik op de weegschaal en ik had verwacht dat ik weer aangekomen was want zat deze week ook niet altijd lekker in me vel waardoor ik ook wat minder me aan weightwatchers gehouden had voor mijn gevoel maar nee dames er was gewoon 7 ons af nou ik was zo blij die glimlach kwam even niet meer van me gezicht. Ik kon het niet geloven maar de weegschaal na nog 2 x erop te hebben gestaan gaf het echt aan. Jullie zien dus maar ondanks dat een stukje boterkoek heeeeeel veeeeel punten zijn je ook gewoon afvalt zolang je het maar bij 1 stukje houd en niet alles opeet waar ik soms al de neiging bij heb haha.

Op naar week 7! Ik heb zelf heel veel zin in week 7 nouja eigenlijk alleen de zondag haha.. Ik ga namelijk dan met mijn moeder, zus en oma naar de Huishoudbeurs waar vast weer lekker hapjes staan om te proeven en op zo een dag geniet ik er ook van aangezien het maar 1x per jaar is en ik het de rest van de week weer goed kan maken. Na mijn huishoudbeurs dagje maak ik een artikel over eventueel nieuwe producten, shoplog wat ik gekocht heb en over mijn dag zelf dus dat zijn alweer 3 nieuwe artikels voor volgende week. Verder ga ik me nu echt houden om 3x per week buikspieroefeningen te gaan doen want ik wil er echt voor gaan en dan moet ik nu door gaan zetten! Voor iedereen heel veel succes weer deze week.

0 comments:

Post a Comment