Sunday, February 3, 2013

Review: Maggi roerbaknoedels Kipkerrie

Gisteravond heb ik weer heerlijk genoten van de roerbak noedels van Maggi in de smaak Kip Kerrie. Maggi heeft in totaal 3 smaken de: Kipkerrie, gekruide varkensreepjes en de mediterraanse kip. Zelf heb ik alle 3 de smaken al gehad maar de kip kerrie is mijn favoriet.

In het zakje van de Maggi roerbaknoedels vind je de noedels en een zakje
kruidenmix. De roerbaknoedels is geschikt voor 2 a 3 personen. Zelf heb ik nog toegevoegd 400 gram kipfilet, nasi/bami pakket en 1 eetlepel ketjap. Het leuke van de verpakking is dat er diverse variaties op staan om uit te proberen zelf probeer ik het altijd op mijn eigen manier uit.

Dit gerecht is voor iedereen te doen en zeker een makkelijke, snelle en lekkere maaltijd. Je snijdt de kipfilet in blokjes en bakt deze goudbruin met een eetlepel ketjap. Zodra alles goudbruin gekleurd is voeg je de groente toe en bak je alles goed mee. Vervolgens voeg je de kruidenmix toe met 200 ml water en breng je dit op de kook. Ten slotte voeg je de noedels toe en wacht je tot zij al het water opgenomen hebben. Dat was alles en je gerecht is al klaar!

De kip kerrie is niet overheersend wat al snel gebeurd het is gewoon allemaal heerlijk op smaak.

De adviesprijs is: € 1,69 dus nog betaalbaar ook. 
 

0 comments:

Post a Comment