Sunday, February 10, 2013

De Huishoudbeurs

De reclame vliegt overal voorbij de Huishoudbeurs komt er weer aan van 16 t/m 24 februari in de Amsterdam Rai. Maar wat kunnen we er nou eigenlijk van verwachten? Zelf ga ik elk jaar en zie ik het met het jaar veranderen. Een paar jaar geleden kreeg je bijna de helft van de producten gratis mee naar huis om te proberen maar nu is eigenlijk niks gratis meer bijna alles moet je toch echt zelf betalen en daar vergist men zich vaak in.

De huishoudbeurs zelf is na mijn mening echt een vrouwendag. Elk jaar ga ik samen met mijn moeder en zus erheen om even een dagje eruit te zijn en dit kaar gaat oma ook gezellig mee. Aangezien ik vaker daar kom ben ik ook lid van de nieuwsbrief van Amsterdam Rai en de Huishoudbeurs waardoor je rond november/december al je kaarten kan kopen en de laatste 2 jaar betaal je dan 2 kaarten voor de prijs van 1 wie wil dat nou niet. Zoals ik al eerder vermelde moet je dus vrijwel alles zelf betalen maar echt dames het zijn leuke aanbiedingen waardoor je als vrouw hebberig word. Vorig jaar bijvoorbeeld 3 bonbon bloc's voor maar €5,- of een boodschappentas vol met action producten voor €5,- en zo zijn er eigenlijk alleen maar van deze kleine aanbiedingen waardoor je uiteindelijk als je niet goed oplet toch een hoop geld weer uitgeeft haha. Zo staat de Zeeman, Marskramer en Blokker vaak met gewoon een winkel op de Huishoudbeurs ja zo groot zijn hun stands verbaas me er elk jaar weer over en ben heel benieuwd of zij dit jaar weer zo groot staan. ( i.v.m. de crisis misschien )

Er staan honderden stands op de huishoudbeurs voor de gehele lijst zie: www.huishoudbeurs.nl van mij krijgen jullie even een aantal op een rij:

- Baileys
- Blue Wonder
- Coca Cola
- De leukste taartenshop
- Douwe Egberts
- Friesche Vlag
- Jamin
- Lidl
- Lucardi ( sieraden )
- Nivea
- Pandora
- Remia
- Senseo
- Weightwachers

Ja dit is alleen maar een kleine greep uit al die stands die er staan zo heb ik alweer flink wat namen voorbij zien komen waar ik zeker wat ga kopen. Als je denkt hier wil ik heen koop dan nu nog je kaartje voor € 14,50 op de website of blokker, scapino en primera anders kost het € 19,- Ik ga een heel verslag maken over mijn dag op de Huishoudbeurs dus die zien jullie dan vanzelf verschijnen. Zelf sluit ik deze dag altijd gezellig af met een etentje bij de Humphrey's dat maakt je dag compleet!

Voor veel meer informatie kijk even op www.huishoudbeurs.nl

0 comments:

Post a Comment