Monday, February 18, 2013

Dagje op de Huishoudbeurs

 
Zondag 17 februari ben ik gezellig samen met mijn moeder, zus en oma naar de huishoudbeurs gegaan in de Amsterdam Rai. We zouden eerst met het OV gaan maar besloten toen toch te gaan parkeren in de Rai. Parkeren in de parkeergarage kost €20,- maar als je dat even snel zou delen met zijn vieren komt je uit op €5,- en dat valt mee. Voordeel van hier parkeren je bent lekker dicht bij de ingang. Snel ons karretje uit de auto en hop naar binnen met onze kaarten. Nadat onze kaarten gescand waren moesten we eerst even een plas pauze maken waar het overigens redelijk rustig nog was.

Toen was het zover wat gaan we eerst doen? Dus besloten we onze shopper te gaan halen van de Huishoudbeurs deze kost €3,- en zit vol met leuke hebbedingetjes zoals boekjes, dropjes, kaarten voor de zwarte markt etc. Vervolgens zijn wij na de Food hall gaan omdat deze hal zo vroeg nog goed te doen is smiddags is hij bomvol. De Food hall is echt een heerlijke hal waar verschillende bedrijven producten proberen te verkopen voor een spotprijs hieronder een aantal bedrijven en koopjes.

- Milka ( 4 producten voor €3,- )
- Jamin
- Remia ( 2 flessen saus met gratis friet )
- Go Tan ( Big Shopper met satésaus, kroepoek, nasi mix voor €5,- )

Zo kan ik nog wel even doorgaan genoeg voor iedereen. Verder had je nog een beauty en lifestyle hal waar de onder andere deze winkels/merken stonden.

- Rimmel ( 4 producten voor €15,- )
- Nivea ( Bij besteding van €7,50 aan het rad draaien )
- Zeeman ( Met een zeemanshirt gratis op de foto )
- Blokker
- Reclamefolderz ( Bij het zien van hun app kreeg je een gratis big shopper )

Een hal vol dus daarvoor moet je echt even langsgaan haha. De huishoudbeurs heeft ook nog een ouderwets typische huishoudbeurs hal waar diverse huishoudelijke producten worden gedemonstreerd en die je kunt kopendit is niet echt mijn hal maar misschien wel iets voor jou.

Ten slotte heb je nog genoeg leuke eettentjes zoals La Place, Swirl stand, Amerikaans/Nederlands/Oriental standjes, Kwekkeboom etc. Ik heb een heerlijke dag gehad en kwam met tassen vol thuis zie de foto maar eens dat is mijn resultaat samen met mijn moeder. Als je nog naar de huishoudbeurs gaat heel veel plezier en anders misschien tot volgend jaar!

0 comments:

Post a Comment