Wednesday, June 26, 2013

Dinsdag 25 Juni 2013

Aangezien ik nog een beetje moe was van het optreden heb ik heerlijk in mijn bed gelegen tot half 10 en daarna rustig aan gedaan. Gedoucht, aangekleed en naar beneden. Beneden aangekomen alvast mijn laptop aangedaan een broodje gegeten met een heerlijk glas verse jus d'orange! Ik heb het eerste hoofdstuk van mijn studie af namelijk Sales dus ik ga het nu heel goed doornemen allemaal want voor volgende week heb ik een diagnostische toets op de planning die ik naar mijn docent moet sturen. ( Een huiswerkopdracht ) Ondertussen moest ik ook nog het één en ander uitprinten maar de inkt bleek vervangen te moeten worden en ik ben daar zo niet handig in dus besloot om het later uit te printen zodra paps de inkt vervangen had. Rond 12 uur was ik klaar en heb ik even op mams gewacht met een broodje eten want die zou elk moment binnen kunnen komen. Samen met mams even een broodje uit de oven gegeten en de rest van de middag weinig gedaan. Rond 14:30 heb ik mijn werkkleding bij elkaar gezocht nog even mascara opgedaan en toen was ik al klaar om naar het werk te gaan. Nog even snel wat drinken en om half 4 de fiets opgestapt richting mijn werk. Deze week zijn de schoolartikelen in de reclame op mijn werk dus heb ik even wat markeerstiften gekocht en een leuk opschrijfboekje. Vanavond moest ik voor het eerst alleen afsluiten en dat is natuurlijk best spannend dus had ik van te voren al gekeken wie er met mij moesten werken dus toen ik naar beneden kwam en er één niet was heb ik dit gemeld maar die bleek later te komen. Toen was het 17:00 en zou er nog één komen maar die zag ik ook niet komen dus heb ik hem opgebeld bleek hij met vakantie te zijn wat niet geregeld was dus moest ik nog even snel een vervanging regelen gelukkig lukte mij dat en kon ik daarna zodra iedereen er was aan de slag. Dit zal je altijd zien normaal gesproken na 19:00 is het rustig in de winkel maar vanavond niet hoor dus hebben we tot het einde alle kassa's open moeten houden tot iedereen de winkel uit was en daarna snel snel de laatste dingen schoongemaakt. Volgens mij had ik alles gedaan wat ik moest doen en ben daarna naar huis gegaan. Thuis aangekomen nog even gegeten want om half 3 al eten vind ik veel te vroeg. Daarna nog tv gekeken en toen heerlijk mijn bed ingedoken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment