Thursday, June 13, 2013

Donderdag 13 Juni 2013

Goedemorgen donderdagochtend.. vandaag een dag vrij samen met mams dus flink wat op de planning haha néé geen stomme dingen alleen maar leuke. Toen ik wakker werd om half 9 ben ik nog lekker een halfuurtje blijven liggen en daarna rustig mezelf aangekleed, haren gedaan, mascara erop en toen was ik er klaar voor. In de woonkamer zat mams al helemaal klaar dus heb ik eerst een broodje gegeten en daarna zijn we even naar de Zeeman gegaan want mijn zus en ik hebben een witte blouse nog nodig voor het optreden maar helaas daar hing er geen dus zijn we nog even de Action en Albert Heijn ingedoken en toen doen naar de Dekamarkt om boodschapjes te doen. We gingen heerlijk zelfscannen want dan kan je gelijk alles inpakken en hoef je niet meer al die handelingen te doen alleen hoe stom van mij ik vergat mijn personeelscheque en toen was er al afgerekend nouja dan lever ik hem zondag wel in als ik nog wat dingen ga halen voor de gourmet. Na de boodschapjes zijn we naar huis gereden alles opgeruimd en de auto weer in richting Wormerveer daar nog even gekeken bij schoenenreus en de hema maar ook geen witte blouse dus dat word van de week even langs de Primark. Bij de Bruna heeft mams nog even een verlovingskaartje gekocht voor mijn neef en zijn vriendin want zij zijn van de week verloofd. Daar waren we klaar en zijn we richting Assendelft gereden om even langs opa & oma te gaan want daar zouden we ook een broodje eten en ze hadden heerlijke verse broodjes gehaald met beleg dus dat was smikkelen. Daarvoor eerst nog even bij Scapino gekeken en nog in de Coop geweest en toen naar opa & oma. Zo nu en dan word er nog wel eens een opmerking gemaakt van de fouten die ik heb gemaakt maar ik heb het geaccepteerd en zal dat zo nu en dan nog wel eens horen maar ik weet één ding ik kom er alleen maar sterker uit. Daarna zijn we naar huis gereden en heeft mams zich klaar gemaakt voor haar etentje met haar collega's bij de Griek en hebben paps en ik heerlijk pizza gegeten. Ik was nooit fan van pizza's maar die van Wagner hebben een heerlijke krokante bodem en daar hou ik wel van en in combinatie met kip altijd goed. Vandaag ook les 5 gemaakt van Sales en het gaat de goede kant op alleen kwam ik erachter dat ik mijn casusopdrachten nog niet hand ingepland dus weer een hele nieuwe planning gemaakt en volgens mij staat nu echt alles erin. ( I hope so ) De rest van de avond beetje voor de tv gehangen Ice Road Truckers gekeken en Jouw vrouw, Mijn vrouw Vips wat een walgelijk mannetje die Dries Roelvink ik vond hem al niet leuk maar het is alleen maar erger geworden.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment