Thursday, June 6, 2013

Woensdag 5 Juni 2013

Zo deze ochtend was nog even iets vroeger dan de dag ervoor want ik moest om 6:00 al uit veels te vroeg maar wat moet dat moet. Beneden aangekomen zaten paps en mams er ook al dus even een broodje naar binnen gewerkt en de fiets opgestapt. Op mijn werk aangekomen heb ik met mijn collega opgestart en toen was het 8:00 en moest er een andere collega komen maar deze was er niet dus wij bellen dacht ze dat ze pas om 13:00 moest beginnen haha heel stom dus moesten we het maar redden met zijn tweetjes en dat lukte. De ochtend was stil maar de middag daarin tegen weer een stuk drukker dus dan gaat de tijd ook lekker snel en voordat ik het wist was het weer 17:00 de werkdag zit erop. Nog even wat gebabbeld en toen naar huis toe. Thuis hebben we heerlijk aardappels gegeten met sla en een stukje kipfilet en daarna was het alweer tijd om mezelf om te kleden en naar dansen te gaan. Op dansen zijn we druk bezig met ons voorbereiden voor ons optreden over 2 1/2 week dus even pittig maar dan komt het er ook goed uit te zien. Het was 21:00 en de les zat erop dus ben ik door mijn zus thuis afgezet en zat mams de Invasie te kijken echt zo leuk met die rappers heb weer erg gelachen..

Liefs x

0 comments:

Post a Comment