Monday, June 10, 2013

Zondag 9 Juni 2013

Heerlijk om samen weer wakker te worden naar Jasper dus nog heerlijk tegen hem aangekropen en rond half 10 zijn we eruit gegaan. Als het mooi weer zou zijn zouden we even ergens heen gaan maar helaas alleen maar grijze wolken dus heerlijk samen ontbeten en daarna samen tv gekeken en lekker een luie zondagochtend samen gehad. Smiddags klaarde het iets op dus zijn we even door het park gaan wandelen en ging Jasper een balletje trappen en ik probeerde een paar zonnestraaltjes op te vangen maar helaas zonder resultaat. Weer thuis gekomen ging Jasper even met zijn oma bellen en heb ik even gefacebookt. Daarna zijn we samen Dombo gaan kijken en het blijft een leuke film. ( We zijn namelijk van plan alle disney films te gaan kijken ) Voordat we het wisten was het tijd om eten te maken dus ben ik de krieltjes gaan bakken en de gepaneerde hamburger en toen stook Jasper opeens een kaarsje aan en ik was helemaal verbaasd dus moest er wel om lachen haha. Jasper vond dat ik weer lekker gekookt had en zijn buikje zat weer goed vol. Daarna zijn we een beetje rond gaan snuffelen wat er in de buurt is van het huisje waar we over 3 weken heen gaan en hij vond Aardbeienland ook wel heel leuk net als ik. Heb er best wel zin in weer even een hele week samen te zijn en daar zijn we beide ook wel aan toe want gelukkig gaat het echt weer goed tussen ons en kijken we erg ernaar uit om weer samen te zijn. Om 20:00 natuurlijk weer So you think you can dance: The next generation gekeken maar om half 10 was het tijd om weer in de auto te stappen naar huis want de volgende dag moest ik extra werken. Jasper besloot ook de snelweg te vermijden dus hebben we een hele toeristische rit gehad maar zo waren we wel nog langer bij elkaar haha. In Zaandam gekomen had mams nog een aantal hoeslakens en overtrekken dus heb deze aan hem gegeven en toen is hij weer naar huis vertrokken. Thuis nog even op de bank gezeten en daarna heerlijk mijn bed ingedoken helaas wel weer alleen maar dat hoord erbij.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment