Tuesday, June 4, 2013

Dinsdag 4 Juni 2013

Na twee dagen heerlijk vrij te zijn geweest is het altijd weer even wennen om vroeg op te staan zo was dat natuurlijk vanmorgen het geval. Ik wou nog even blijven liggen maar helaas dat kon niet dus mezelf klaar gemaakt voor de dag en alles bij elkaar gezocht en toen naar beneden. Ondertussen gingen mijn ouders richting het werk en heb ik even een broodje gegeten en toen was het alweer tijd om op de fiets te stappen richting het werk. Daar aangekomen nog even gezellig gebabbeld met mijn collega's en toen aan het werk gegaan. Het was echt weer zo'n rustig dagje waarbij de tijd zo vreselijk langzaam gaat. We hebben het daarom maar gezellig gemaakt met de collega's onder elkaar en toen was het zo alweer 17:00. Voordat ik naar huis ging heb ik nog even een kroppie sla gekocht en toen naar buiten. Buiten aangekomen had ik mijn jas nog aan maar die heb ik snel uitgedaan want het was heerlijk warm buiten en prima weer voor een t-shirtje. Ben echt blij dat het eindelijk zulk mooi weer is heerlijk ook om zo naar huis te fietsen. Thuis aangekomen bleek het eten toch te zijn veranderd want we gingen patat eten met een shoarmaburger. Deze burgers zijn te koop bij Deen en echt een favoriet helaas niet altijd verkrijgbaar. De rest van de avond lekker rustig aan gedaan en een heerlijke lange douche genomen. Daarna was het tijd voor de programma's: Ik kan het niet alleen en Herrie in de keuken. Zo maar eens mijn bed in duiken want morgenochtend moet ik om 6 uur weer op..


Liefs x

0 comments:

Post a Comment