Friday, June 28, 2013

Donderdag 27 Juni 2013

Deze week best veel vrije uurtjes dus zo'n vrij dagje had van mij ook wel een werk dagje mogen wezen maar ach we genieten er gewoon lekker van. Ik ben lekker in de ochtend aan mijn studie gegaan en wezen spelen met mijn nieuwe 7 inch tablet hij is zo schattig. Minpunt alleen blogger app erop zetten lukt me nog niet dus daar moet ik nog even mee gaan stoeien. Daarna nog even naar de Deen geweest om een stokbrood te halen, filet American en rosbief. Je verbaasd je soms wel over de prijs gewoon 3 dingetjes voor € 5,50 maar ach het is wel lekker even een stokbroodje met rosbief. Ik was toch in de buurt dus ook nog even in de kruidvat gewandeld en toen weer richting huis. Thuis aangekomen nog even gesnuffeld op internet en toen kwam mams alweer thuis en hebben we even gegeten. Nadat we klaar waren heeft mams zich omgekleed en zijn we richting Assendelft gegaan om even langs opa & oma te gaan. Daar heb ik na denk wel meer dan een jaar oma's gehaktbal weer een keer gehad en ja hoor hij smaakte echt heerlijk ( i love it ) Toen we daar alweer een paar uur hadden gezeten zijn we richting Krommenie gegaan om nog wat boodschapjes te halen. Inmiddels was het al half 6 toen we thuis aankwamen dus snel de boodschapjes uitgepakt en heerlijk aan een kipburger gezeten. De rest van de avond weinig tot niks gedaan was echt zo'n rustig dagje.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment