Thursday, June 13, 2013

Dinsdag 11 Juni 2013

Aangezien ik savonds pas hoefde te werken ben ik heerlijk even wat langer in mijn bed gaan liggen en hij lag ook zo heerlijk maar ooit moet dat punt komen dat je er toch echt uit moet gaan. Om 9:30 kwam ik op dat punt kom op! het is mooi geweest ga eruit en ga wat doen dus ben ik gaan douchen en in mijn joggingbroek, t-shirtje en vestje naar beneden gegaan en heb daar eerst even een broodje gegeten. Aangezien ik dit weekend ook al niks aan mijn studie had gedaan omdat ik bij Jasper was stond op de planning voor vandaag 2 lessen te gaan volgen in plaats van 1 dus ik begon aan les 4! Wat bleek les 4 was zoveel informatie en erg leerzaam waardoor ik dus ruim 4 uur bezig ben geweest met één les het doorlezen , samenvatting maken en de oefenopgave's toen dacht ik echt even bij mezelf het is goed voor vandaag geweest anders blijft het niet hangen en dat is ook niet de bedoeling. Rond 14:30 ben ik wat voor mezelf gaan doen wat bloggen, facebooken en twitteren. Als je beetje aan rommelen bent op internet is het ook zo weer tijd om mezelf om te gaan kleden om naar het werk te gaan en mijn tas te pakken. Om half 5 ben ik richting het werk gegaan en ik twijfelde zal ik mijn vestje aan doen of toch mijn zomerjasje het werd mijn vestje want het was toch wel warm nog buiten maar voor savonds nam ik mijn jas mee. Op mijn werk aangekomen waren mijn collega's waar ik overdag mee werk ook nog even een uurtje gezellig aanwezig en daarna was het doorwerken tot het 20:00 was en de winkel sloot. Ik moet wat dingen bijleren zoals het afsluiten van de winkel en administratie dus heb dit met mijn collega doorgenomen en zo lastig bleek het allemaal niet te zijn. Met zijn allen nadat de winkel weer netjes en gespiegeld was hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar huis gegaan na een geslaagde dag. Thuis aangekomen ben ik gaan eten en daarna ook al weer snel mijn bed in gedoken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment