Monday, June 10, 2013

Zaterdag 8 Juni 2013

Heerlijk even een uitslaapochtendje want ik hoef pas 12 uur op mijn werk te zijn. Rond 9 uur ben ik eruit gegaan en een lange douche genomen. Paps was ondertussen bezig met de laatste spul van mijn zus uit haar kamen halen want die werden smiddags opgehaald door mijn neef. Ik heb er voor de rest echt een heerlijk rustig ochtendje van gemaakt. Paps had ondertussen heerlijk de muziek aan dus lekker meegezongen met: Nick & Simon en de 3j's. Voordat je het weet is zo'n ochtend weer voorbij en ben ik om half 12 gaan fietsen naar mijn werk. Als je om 12 uur begint heb je altijd zo'n rommel uurtje omdat de meeste mensen pas om 13:00 naar huis gaan dus daar moet je op wachten voordat je hun kan overnemen. Ondertussen een beetje geveegd, opgeruimd en daarna echt aan het werk gegaan. Het was redelijk druk dus de tijd ging ook wel snel voorbij en voordat ik het wist was het 17:00. Eenmaal buiten gekomen toen ik richting mijn fiets liep heb ik mijn spulletjes erin gedaan en stapte ik op mijn fiets maar nadat ik één keer op mijn trapper trapte voelde ik dat het niet goed zat dus stapte ik af. Mijn achterband was laatst al lek en nu was hij weer helemaal leeg dus ik baalde daar echt van dus ik mijn mams opgebeld of het kwaad kon dat ik ermee liep en ja ik moest hem zo snel mogelijk even ergens neerzetten en dan zou paps hem later ophalen. Mijn fiets neergezet en toen kwam mams me ophalen en zijn we naar huis gereden. Thuis mijn spullen bij elkaar gezocht en nog wat gedronken en toen bracht mams me even naar Jasper. De snelweg lag open en er was maar één rijbaan open dus gingen we binnen door dat duurt dan wel wat langer maar dan weet je zeker dat je geen file hebt dus na 40 minuutjes waren we in Hoorn. Mams ging richting mijn zus en ik was weer gezellig bij Jasper. Eerst samen even gegeten en de rest van de avond samen film gekeken en nog wat gekke foto's gemaakt.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment