Sunday, June 30, 2013

Vrijdag 28 Juni 2013

Goedemorgen! Vandaag mijn laatste avonddienst van deze week heerlijk ben wel weer toe aan gewoon weer even een dag te werken zit maar zo te wachten thuis.. De vriendin van mijn mams kwam even op visite dus ik was al vroeg uit mijn bed want zij kwam rond half 10. Eerst even gedoucht, de was gewassen en nog was opgevouwd. Ondertussen was die vriendin al bij ons binnen met hun nieuwe hondje. Helaas is hun vorige hond een paar weken geleden aangereden en overleden maar ze kon niet zonder een hond dus nu hebben ze Moos die erg lijkt op Sammie hun vorige. Het is nog een pup en hij is onwijs speels maar dat kan je ook verwachten met zo'n kleintje nog. Wat gebabbeld over van alles en nog wat en toen is ze weer naar huis gegaan. Ik wou een leuke nieuwe hoes voor mijn tablet dus na een beetje rond gesnuffeld te hebben kwam ik uit op een hele mooie hardroze. Besteld en binnen 1 a 2 dagen zou ik hem ontvangen. Aangezien ik van 17:00 tot 20:00 moest werken zat er niks anders op om half 4 al aan mijn avondeten te zitten en daarna weer snelsnel klaar maken voor een nieuwe werkdag! Op het werk aangekomen hele avond op de infobalie gestaan en lekker op tijd afgesloten en naar huis gegaan. Daar lekker nog wat gedronken en toen mijn bed in..
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment