Thursday, June 6, 2013

Donderdag 6 Juni 2013

Vanmorgen kon ik lekker blijven liggen tot half 8 en dat is dan ook wel genoeg voor mij als ik aan het werk moet. Haren geborsteld, mascara opgedaan en mijn werkkleding in mijn tas gedaan en toen naar beneden gegaan. De tv op: 24 Kitchen en een broodje met fricandeau zo begon mijn ochtend. Inmiddels was het half 9 en kon ik weer gaan fietsen naar het werk. Om 9 uur begon mijn werkdag en we bleken met weinig collega's de ochtend te beginnen dus dat zou nog pittig worden maar we hebben het gered. Smiddags was het zelfde verhaal en dat was wat krapper maar uiteindelijk met geduld van de klanten zijn we de dag doorgekomen. Om 18:00 werd ik overgenomen door een andere collega en hebben we eerst even alles opgeruimd en zijn we naar boven gegaan. Mijn paps had scheerschuim nodig dus had deze even gehaald en ook nog een heerlijke watermeloen en een aardbeienschnitt ( deze wou ik steeds al meenemen om te proberen maar steeds was hij weer uitverkocht ) Buiten aangekomen was het te warm om met mijn jas aan te fietsen dus heerlijk met korte mouwen naar huis gefietst en daar stond het eten al klaar. Vanavond gingen we aan de gebakken aardappeltjes met een loempia. De rest van de avond lekker rustig aan gedaan RTL Boulevard gekeken, het nieuws en daarna natuurlijk weer Jouw vrouw, Mijn vrouw VIPS en dat was een heftige aflevering maar kwam uiteindelijk allemaal goed.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment