Thursday, June 13, 2013

Woensdag 12 Juni 2013

 
Zo we zitten alweer op de helft van de week lekker blijven liggen tot half 9 en toen fris en fruitig weer naar beneden gegaan om aan een nieuwe dag te beginnen. Nog wat gewerkt aan mijn blog en toen op de fiets naar mijn werk. Het was een wisselvallig dagje op mijn werk waar ik grotendeels op de info heb gestaan. Zo nu en dan was het druk maar soms ook een hele lange stilte maar toch ging de dag snel voorbij. Mijn leidinggevende was bezig met het rooster dus ik zag dat ze me volgende week zaterdag had ingedeeld ( Op de dag van mijn dansoptreden ) maar gelukkig kon ze dit nog aanpassen en ben ik dus vrij. Voordat ik naar huis ging heb ik nog even mijn rooster opgeschreven voor volgende week en gekeken wat ik aankomende zaterdag moet balansen en dat blijkt de luiers en babyvoeding te zijn dus dat komt helemaal goed. Thuis aangekomen was paps al bezig met het eten dus mijn fiets naar binnen en toen snel snel gegeten want het is de een na laatste les tot het optreden dus belangrijk. Aangekomen bij de dansschool begon het met gezeur maar ik denk ook van hou je rustig niet op reageren heb je helemaal niks aan dus ben de les in gelopen en toen lekker wezen dansen. Je merkt aan jezelf dat je nu steeds perfecter wil dansen en als het wat mis gaat je toch wel baalt maar ik heb er de volste vertrouwen in het gaat goed komen volgende week nog één les en dan moeten we het waarmaken. Thuis nog even de Invasie gekeken en onder de douche gestapt.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment