Tuesday, June 18, 2013

Maandag 17 Juni 2013

Na een aantal dagen even niet online geweest op mijn blog ben ik er weer heb het de laatste tijd erg druk waaronder met mijn studie wat zeer goed gaat ik zal vandaag nog even een artikel online plaatsen over mijn ervaringen met NHA! Ik hoefde pas om 17:00 te werken dus had de hele dag voor mezelf en mams was ook vrij dus dat kwam helemaal goed. We zijn eerst even langs de Aldi gegaan omdat ze daar nog wat hadden liggen voor mijn dansoptreden aankomende zaterdag wat ik nog even moest kopen en toen nog even door naar de Action voor 2 ringmappen omdat ik het idee had dat ik mijn samenvattingen wel even in een klein mapje kon doen nou niet dus want 6 lessen bleek al bijna een heel boekwerk te zijn en dat ging niet werken. Daarna nog even gesnuffeld in de zeeman ( voor o.a het dansoptreden ), blokker en de Albert Heijn. Thuis aangekomen even een broodje gegeten want het was alweer rond 12 uur. Nadat ik heerlijk een Italiaanse bol met rosbief naar binnen had gewerkt ben ik aan mijn studie gegaan en halverwege was er even iets wat ik ontdekte waar ik niet bepaald vrolijk van werd en dat had te maken met Jasper dus daar heb ik een half uur mee gebeld omdat ik het gewoon even niet ergens mee eens ben en wat me toch wel wat verdriet deed en ik mijn verhaal direct kwijt moest. Daarna wou ik me nog focussen op mijn studie maar ik was er gewoon niet helemaal bij en het was inmiddels al half 4 en ik moest nog 19 pagina's samenvatten aaaawh! dat ging niet lukken dus dacht dit verschuif ik wel naar morgen want dan heb ik de hele dag de tijd. Rond 16:00 ben ik naar boven gewandeld en heb ik mezelf omgekleed , werkkleding gepakt en richting het werk gegaan. Hoe stom door alles was ik gewoon mijn mascara vergeten op te doen ach dan maar dus ik aan het werk en dat was ook wel even fijn afleiding en voordat ik het wist was het alweer 20:00 tijd om naar huis te gaan. De winkel was snel afgesloten dus was op tijd weer thuis. Daar nog even voor de tv gehangen en toen heerlijk mijn bed opgezocht..

Liefs x

0 comments:

Post a Comment