Friday, June 28, 2013

Facebookgame: The Household


Na héél lang eerst Farmville te hebben gespeeld en daarna Frontierville kwam ik op een gegeven moment tot een punt dat ik het niet meer redde met de goals en ermee stopte en als je dan weer terug wou kwam je op je oude veld waar je dus ( héél erg ) achterliep. Na steeds alweer gekeken te hebben voor een leuk spel kwam ik maar niet terecht op een spel waarbij mijn interesse lag totdat ik gisteren opeens op een soort van 2e frontierville terecht kwam namelijk The Household. Je begint met het maken van je eigen personage en daarna op naar het boerderij leven. De goals, muziek en het land lijken echt zo veel op Frontierville ik denk dat het een broertje of zusje ervan is maar wel heel leuk om weer helemaal opnieuw te beginnen. Dus hou je van een leuk boerderijspel en heb je misschien wel eens farmville of frontierville gespeeld kijk dan even op www.facebook.nl want dan is dit zeker een spel voor jou. Voorbeeld van de dingen die je zal gaan doen tijdens het spel:
 
- Bouwen van gebouwen
- Planten van gewassen en oogsten
- Dieren voeren en laten opgroeien
- Het verslaan van mollen, vossen en beter die jouw boerderij verstoren
- Omhakken van bomen om hout te verzamelen
 
Dit is een kleine greep van de vele dingen die je kan doen tijdens het spel en het is ook niet een spel die je constant moet spelen want op een gegeven moment is je energie op en moet je wachten tot de balk weer helemaal vol is.
 

0 comments:

Post a Comment