Tuesday, June 25, 2013

Maandag 24 Juni 2013

Nadat ik zondag ook al had gewerkt van 14:30 tot 20:00 moest ik vanmorgen er ook weer om 6:00 uit om half 8 op mijn werk te zijn dus nog niet echt rust gehad voor mijn lichaam maar ach het geld moet ook binnen komen dus gewoon doorgaan. Broodje gegeten en mezelf klaar gemaakt en toen heeft mams me even afgezet op het werk. Op het werk aangekomen sprak een collega me nog even aan over hoe het was gegaan dit weekend en daarna ben ik naar beneden gewandeld. Ik moet het opstarten leren van de winkel dus samen met mijn leidinggevende hebben we in een half uur tijd heel wat doorgenomen waardoor ik nu alweer meer weet dan hiervoor. Om 8 uur opende de winkel en zijn we aan de slag gegaan. Maandag's is altijd zo'n saai en rustig dagje en ik was ook echt blij dat ik maar tot 13:00 hoefde te werken. Mams kwam me ook weer ophalen dus heb eerst even lekker een broodje meegenomen voor thuis en ben daarna de auto ingestapt. Thuis aangekomen hebben we heerlijk gegeten en daarna de foto's gekeken van de fotograaf die aanwezig was bij ons optreden en er zitten echt wel leuke foto's tussen dus we zullen van de week heus wel een paar bestellen. De rest van de middag heerlijk rustig aan gedaan ik had namelijk mazzel dat mijn paps zondag's al de folders had gelopen dus dat hoefde ook niet meer. Zo'n vrije middag is zo om dus even samen met mams heel Holland bakt gekeken ( Zo'n leuk nederlands bakprogramma je leert er zelf ook nog wat van ) en daarna hebben we savonds heerlijk aan de lamsshoarma gezeten die mams had gehaald bij een Turkse slager. Vandaag kwam een documentaire op de tv van een meisje die zelf besloten heb om euthanasie te plegen omdat zij een ziekte had waardoor zij toch geen lange levensduur had en het was echt een mooie documentaire: Nachtvlinder en als je hem nog niet gezien heb zou ik hem zeker even terug kijken in één woord Prachtig!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment