Monday, June 10, 2013

Maandag 10 Juni 2013

Wat een slechte morgen had ik vandaag pff.. ik wou er om 7:15 uit, toen 7:20, daarna 7:25 en uiteindelijk heb ik mezelf gedwongen om er echt om half 8 uit te gaan want wat lag het toch lekker vandaag. Onder de douche gestapt, mijn kleding gezocht en naar beneden. Beneden kwam ik erachter dat ik ook nog mijn sokken vergeten was dus weer naar boven sokken gepakt en toen had ik alles. Broodje naar binnen gewerkt en het was zo alweer half 9 op naar het werk. Ik was niet van plan om weer mijn fiets op de vaste plek te zetten bij mijn werk want volgens paps was mijn band namelijk half leeg gedraaid door iemand en daarna heel stevig weer vastgedraaid. In het zicht mijn fiets neergezet en toen naar boven mezelf omgekleed en aan het werk gegaan. Ik ben niet meer gewend om op maandag te werken en blij toe want wat een rust ik kan daar heel slecht tegen heb liever gewoon lekker de hele tijd wat te doen maar helaas. Pas rond 3 uur werd het drukker en vanaf toen ging de tijd lekker snel en was het zo 18:00 tijd om naar huis te gaan. Ik moest nog wat boodschapjes halen en ze hadden zulke leuke boxers bij mijn winkel te koop voor de mannen en ik moest ze meenemen met "vind ik leuk" en "whatsapp". Verder had ik nog wat boodschapjes voor mams meegenomen en 6 leuke gebaksbordjes voor mijn uitzet. Buiten was er gelukkig niets met mijn fiets aan de hand dus kon ik zo naar huis toe. Thuis aangekomen liet paps mijn fiets nog buiten staan want we moesten nog even folders lopen maar eerst zijn we aan de kipburgers gegaan. Samen met paps daarna nog de folders gelopen en toen neergeploft op de bank.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment