Monday, June 3, 2013

Maandag 3 Juni 2013


Zo vandaag nog even een dagje vrij voordat de werkweek van dinsdag tot zaterdag weer begint. Rond half 9 had ik het wel gezien dus ben ik gaan douchen en daarna boven een beetje gerommeld onder andere even mijn bed afgehaald want dat had paps gevraagd en toen beneden nog de was opgevouwen. Beneden aangekomen even een broodje gegeten en mijn mams ging haar haar doen want we gingen even boodschapjes doen. Toen mams weer beneden kwam was ze helemaal verbaasd dat ik de was opgevouwen was haha en dat was mijn bedoeling ook. Eerst zijn we richting de Action gereden want zoals jullie gelezen hebben was mijn band lek en het spulletje van paps om mijn band te plakken bleek niet meer zo goed te werken dus tijd voor nieuw en voor € 1,20 is dat geen probleem. Bij de Zeeman had mams ook nog een nieuwe spijkerbroek gescoord voor paps en we dachten dat hij 10 euro was maar bleek 18 euro te zijn haha maarja het was ook wel één van de mooiste die er lag dus het wel waard. Daarna de auto weer in richting Landsmeer om even langs de C1000 te gaan maar wat een drukte zeg het leek wel gratis dus besloten we maar richting Purmerend te rijden naar de Vomar. Mams had zin om even een toeristische route te nemen en ik vind dat ook altijd leuk dus door Den Ilp, Purmerland en toen waren we in de Weidevenne. Aangekomen bij het winkelcentrum hebben we bij de Vomar wat boodschapjes gehaald en eindigde we bij de visboer om een bakkie kibbeling te halen. ( Hij is daar echt goed! ) Dacht je dat we toen al uitgewinkelt waren nou nee eenmaal in Zaandam twijfelde we om nog naar de Lidl te gaan en het was echt even zo'n momentje Ja/Nee/Ja/Nee maar uiteindelijk toch Ja dus daar aangekomen reden we ook langs een Turkse supermarkt waar we eigenlijk al heel lang eens in wouden dus dat hebben we gedaan en het bleek niets anders te zijn dat de kleine Turkse winkeltjes bij ons in de buurt. Daarna de lidl ingeweest en we zoeken al weken naar onze strawberry crisp ijsjes maar helaas in geen één lidl te vinden dus hebben we kleine mini magnums meegenomen en nog wat kleine dingetjes. Toen vonden we het mooi geweest en zijn we naar huis gereden om daarna gelijk aan mijn studie te beginnen. Les 3 stond voor vandaag op de planning en het bleek een klein lesje te zijn dus daar was ik zo klaar mee. Samen met mams ben ik daarna wat gaan snuffelen over onze vakantie in november want voordat je het weet staat dat ook weer voor de deur en eerlijk gezegd heb ik er al heel veel zin in en vooral als je er zo mee bezig bent. Voordat ik het wist was het alweer etenstijd en hebben we heerlijk broodjes shoarma gegeten. Smiddags hadden mams en ik erover om te gaan wandelen en ze wou het weer uitstellen maar néé ik heb het doorgezet dat we vandaag zijn begonnen en we hebben voor de eerste keer 3,3 km gelopen ( gemeten met endomundo ) en dat vonden wij best knap en morgen gaan we er gewoon weer voor. Thuis aangekomen was het tijd voor de misdaadserie's van de maandag en daarna heerlijk douchen en mijn bed in!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment