Thursday, June 27, 2013

Woensdag 26 Juni 2013

Zo en weer een uitslaapochtendje en vandaag heb ik het gered tot kwart voor 10 ja mijn bed lag echt zo heerlijk ik wou er eigenlijk niet uit maar ach het moet toch. Ik had mijn schoonmoeder een mailtje gestuurd want daar ga ik volgende week mee weg omdat ik een adres wou hebben voor mijn ouders en een tijd wanneer we vertrekken helaas na 2 dagen had ik nog géén antwoord gekregen dus was wel een beetje geïrriteerd tot er om 9:10 een mailtje binnenkwam. Nou toen ik hem gelezen had was ik best wel kwaad want wat bleek ik had vrijgenomen van zaterdag tot zaterdag en opeens was de vakantie van vrijdag tot vrijdag dat had ze pas op het laatste moment gezien ( I don't believe that ) maargoed natuurlijk mijn vriend boos gewhatsappt maarja die lag toch nog te slapen dus moest wachten op zijn antwoord. Daarna rustig gedoucht en een broodje gegeten om daarna weer aan de studie te gaan. Deze dag druk bezig met het doornemen van mijn hele Sales hoofdstuk want volgende week staat mijn diagnostische toets op de planning en na mijn vakantie ga ik mijn casus afmaken en ook opsturen. Als je zo in je studie bezig bent is het ook zo weer 12 uur en komt mams alweer binnen wandelen. Samen even gegeten en toen had ik ook eindelijk antwoord van mijn vriend en die vond het ook bizar en zei ook tegen me dan vertrekken we toch gewoon een dag later als je moet werken het is haar fout. Nu we eindelijk een adres hadden ben ik met mams even gaan snuffelen en wat bleek we zitten die week ook nog eens in de middle of weet ik het haha.. De rest van de middag weinig gedaan en toen was het half 4 tijd om naar het werk te gaan. Ik stapte net de deur uit en ik zag de postbode lopen en de buurman sprak me ondertussen nog even aan en eindelijk was mijn belastingteruggave brief binnen dus dat was even een positief bericht en ook nog een mijn tablet die ik via mijn NHA studie kreeg dus mijn dag was weer helemaal goed. Op het werk aangekomen het nieuwe rooster voor volgende week even opgeschreven en aan het werk gegaan. Het was een rustige avond dus waren we ook zo klaar om weer richting huis te gaan. Thuis aangekomen heerlijk aan de gebakken aardappeltjes gegaan met een stukje kipfilet. Na het eten natuurlijk snel mijn NHA pakketje open gemaakt en wat een leuk ding mijn nieuwe tablet ik ben er helemaal weg van.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment