Monday, June 3, 2013

Zondag 2 Juni 2013

Het is alweer zondag einde van de week dus even tijd om heerlijk uit te slapen tot half 10. Heerlijk even een lange warme douche genomen en in mijn zondagse kleding naar beneden gegaan. ( Joggingbroek , t-shirtje en vestje ) Mams was aan het werk maar paps zat beneden op de computer dus heb even een broodje in de oven gedaan en ondertussen facebook gecheckt. Na 13 minuutjes was mijn broodje klaar en heb ik rustig op de bank even gegeten en daarna mijn studieboeken gepakt. Het was nog een beetje bewolkt buiten dus geen straf om te gaan leren en heb er echt plezier in. Klinkt misschien gek plezier hebben in school maar nee ik vind het echt wel leuk om weer te doen na zo'n tijdje. Na de 2e les doorgelezen te hebben , samenvatting gemaakt en oefenopgave's gemaakt zat mijn 2e lesdag er weer op en het bleek erg mooi te zijn geworden buiten dus besloot ik daar heerlijk van te genieten maar heb eerst nog even gebelt met Jasper. Samen even gebabbeld over de studie, vakantie binnenkort en wanneer we weer gaan afspreken. Daarna was het echt tijd om van de zon te genieten EINDELIJK! dus ik ben normaal gesproken echt niet iemand die er heerlijk voor gaat liggen maar gisteren lukte het me super goed met resultaat een kleurtje op mijn gezicht. We hadden gezellig de muziek aan en hebben eind van de middag Big Momma's Like Father, Like Son gekeken en wat een geweldige leuke film net al de vorige 2 delen dus een aanrader. Toen was het alweer tijd om te gaan eten ja het was weer tijd voor de Maggi Roerbaknoodles ( i love it ) en daarna de folders gelopen met paps was heerlijk weer om dat te doen. Mams had ook nog een foutje gevonden in mijn blog de vorige dag haha wat ik de hele tijd aan moest horen namelijk ik had een lek in mijn bed in plaats van band en daar lag ze helemaal dubbel om haha. De rest van de avond rustig aan gedaan en natuurlijk So you think you can dance: The next generation gekeken en zoals ik elke week weer zeg wat een talent hebben die meiden en jongens.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment