Tuesday, June 11, 2013

Review: Andrélon Shampoo Natuurlijk Puur

Ik kwam weer een nieuwe shampoo tegen van Andrélon en ik was heel benieuwd hoe hij werkte aangezien hij geschikt was voor slap haar dat snel vet word. Aangezien ik best vaak last heb van vet haar hoopte ik dat dit product mijn haar zou verbeteren dus heb ik hem gekocht en heb hem nu al bijna 3 weken getest en met een zeer positief resultaat! De nieuwe lijn van Andrélon bestaat uit twee verschillende lijnen: Zuiver & Zen met groene thee extract en vitamine C voor fris, vol en gezond uitziend haar en de Zijdeglans & Zen met avocado en amandelolie, voor prachtig verzorgd en glanzend haar. Allebei de lijnen zitten geen siliconen, parabenen en kleurstoffen in dus een heel natuurlijk product. Het eerste product heb ik gekocht de Zuiver & Zen shampoo. In deze shampoo zit ook nog kamille wat ook weer kalmerend werkt dus alleen maar positieve ingrediënten. Na 3 weken testen ben ik echt blij met deze shampoo mijn haar is heerlijk zacht, ruikt lekker en veel minder snel vet. Meestal was ik mijn haar in de ochtend en de volgende ochtend is het dan al helemaal vet en ziet het er niet uit maar met deze shampoo kan ik makkelijk 2 dagen door. Verder heeft hij ook een voedende werking want mijn haar frist er helemaal van op en schuimt hij heerlijk tijdens het wassen echt een aanrader.

De Andrélon Natuurlijk Puur bestaat uit de onderstaande producten:

- Natuurlijk Puur Zuiver & Zen Shampoo
- Natuurlijk Puur Zuiver & Zen Haar opfrisser
- Natuurlijk Puur Zuiver & Zen Anti-Klitspray
- Natuurlijk Puur Zijdeglans & Zen Shampoo
- Natuurlijk Puur Zijdeglans & Zen Conditioner
- Natuurlijk Puur Zijdeglans & Zen 1-minuut masker

Een hele uitgebreide lijn met voor ieder wat wils en de prijzen variëren van: € 3,69 tot € 4.99 dus ook nog redelijk betaalbaar en te koop bij drogisterijen en supermarkten.

0 comments:

Post a Comment