Friday, January 31, 2014

Plog 31 Januari 2014

 

_________________________________________
 
 
Eerst maar facebook, twitter en instagram checken van o.a mijn favoriete beautybloggers beautygloss, misslipgloss en veracamilla maar vergeet vooral niet foodgloss een goed begin van de dag.
 
 
 
Tijd om mezelf aan te kleden, haar te doen en op te frissen. Mijn favoriete haarborstel en deodorant van dit moment zijn de Balmain hairextensions borstel en de Nivea Sensitive & pure. Fris en fruitig!
 
 
Tas alweer ingepakt met mijn werkkleding want vandaag moet er ook gewoon weer gewerkt worden gelukkig maar een kort dagje tot 13:15
 
 
Tijd voor een ontbijtje! Twee geroosterde broodjes van Bolletje (3 punten) met de zuivelspread bieslook light van de Albert Heijn. (1 punt)
 
 
Oja en natuurlijk niet te vergeten een glas water want moet toch op mijn twee liter water op een dag komen. Deze grote Ikea glazen helpen daar erg goed bij.
 
 
Zo merk ik dat ik nog niet helemaal in het ploggen zit want geen foto's van mijn werk maar na mijn werk samen met mams richting Purmerend gereden om een baguette warm vlees te eten bij Poort van Cleef. (13 punten)
 
 
Toen waren we opeens beland in Hoorn en dus even de Bristol in want daar hebben ze momenteel 50% korting op heel veel kleding en schoenen van het weekend kocht ik al hele leuke enkellaarsjes.
 
 
Even de wekelijkse boodschappen gehaald met mams bij de Dekamarkt. Hier ook nog een leuke hoek wasmand gekocht voor bij Jasper thuis als cadeautje.
 
 
Bij de Kruidvat scoorde ik deze mega verpakking Nivea gezichtsreinigingsdoekjes voor maar € 9,99. In de variant voor de normale huid en de gevoelige huid en dat voor zo'n klein prijsje dus gelijk maar een doos meegenomen een vrouw kan niet zonder.
 
 
Nadat de boodschappen weer in de koelkast, vriezer en voorraadkast stonden was het tijd voor een blikje Coca Cola light (0 punten). Altijd fijn een glas koude coca cola.
 
 
Agenda er weer bij want ik loop erg achter met mijn planningen van artikelen dus weer hard aan het werk zodat alles precies op tijd online komt te staan.
 
 
 
Helaas is de foto niet helemaal goed gelukt grrr.. maar hier druk bezig met mijn plog van vandaag want daar gaat toch wat meer tijd in zitten omdat het de eerste is en alle foto's invoegen maar wat leuk om direct je dag terug te zien op beeld.
 
 
Aviko crunch frietjes in de oven (300 gram 13 punten) en de kipshoarma (150 gram 5 punten) in de pan want dit kan allemaal gewoon met weightwatchers echt genieten en niet te vergeten 2 eetlepels met knoflooksaus over je kipshoarma. (2 punten)
 
 
Elke avond na het eten een bakje Optimel vla en vandaag gingen we voor de vanille vla (250 ml 3 punten) ook erg lekker om hier een paar aardbeitjes in te doen.
 
 
Na het eten gelijk weer bezig gegaan met mijn plog van vandaag met de foto's die ik tot nu toe had gemaakt 19:00 dus nog een paar uur te gaan.


 
 
 
De rest van de avond op de bank gehangen met de tv aan en de blogpagina's van verschillende bloggers want morgen de hele dag aan het werk dus kiezen we voor een rustige avond.
 
_________________________________________________
 
 
Morgen toch mijn foto's proberen te maken op allemaal de zelfde stand want vind de eerste foto niet zo mooi staan maar daar leer ik allemaal weer van. Tips zijn altijd welkom maar laat vooral ook weten wat je van mijn plog vind en of je het leuk zou vinden als ik nog even door blijf ploggen.
 
Liefs x
 

0 comments:

Post a Comment