Friday, January 17, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 16-01-2014 Weegmoment


Donderdag, vandaag heb ik dan mijn eerste weegmoment gehad overdag gewoon mijn ontbijt en lunch gehad want als je jezelf dit gaat verbieden omdat je misschien dan nog een paar onsjes meer kwijt bent dan lieg je jezelf voor dus daar begin ik niet aan. Savonds op de cursus was het dan zover met zijn drieën gingen we op de weegschaal. Mijn mams ging als eerste en was maar liefst 3.7 kg kwijt. Als tweede was ik aan de beurt en ik verwachte 2 kilo kwijt te zijn maar ik was gewoon 3 kilo kwijt super trots op mezelf maar natuurlijk ook op mijn moeder en zus die 1.7 kg kwijt was. Savonds na de cursus eten wij altijd wat lekkers dit kan een ritje langs de Mc Donalds zijn maar ook gewoon thuis met wat lekkere hapjes om ons zelf te belonen dat we ons best hebben gedaan.
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Geroosterd brood 2 sneden 
(3 punten)

* Albert Heijn zuivelspread bieslook light 1 eetlepel (1 punt)
 
Lunch:
* Demi-Baquette 
(5 punten)

* Kipfilet 6 plakken (2 punten)
 
Diner:
* Kaassouflé

* Hotdog
 
Tussendoor:
* Weightwatchers chocolade reep (2 punten)
 
________________________________________________________________

Ik ben super blij met mijn resultaat en ga er aankomende week weer helemaal voor om nog meer kilo's kwijt te raken met zijn drieën.

Liefs x
 

0 comments:

Post a Comment