Friday, January 3, 2014

Happy New Year!

 
 
Ten eerste voor al mijn blog lezers een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst. Laten we van 2014 een nog mooier jaar maken dan vorig jaar misschien al geweest. In 2013 is er veel gebeurd minder leuke dingen maar ook veel mooie dingen en deze koester ik natuurlijk maar 2014 wil ik helemaal mijn jaar van gaan maken.

Zoals iedereen heb ik ook goede voornemens te beginnen met één van de meest voorkomende namelijk:

* Afvallen: Vanaf 9 januari gaan we weer beginnen met Weightwatchers via de cursus zelf maar hierover ga ik jullie nog uitgebreid over vertellen hoe ik dit aan wil gaan pakken met mijn blog en jullie op de hoogte houden

* Opleiding afmaken: Zaterdag 25 januari ga ik 2 examens weer doen in Utrecht en vervolgens hoop ik in maart mijn laatste 2 zodat ik mijn modules in mijn zak heb.

* Nagelstyling cursus: Nadat ik mijn papieren in mijn zak heb wil ik hieraan gaan beginnen en heb al flink wat spullen in geslagen want heb er al super veel zin in om te leren over naildesign & nailart. ( Dit komt natuurlijk uitgebreid op mijn blog mijn creaties en ervaringen )

Zo zijn er nog genoeg dingen die ik wil gaan doen dit jaar maar dit is momenteel mijn top 3. Laat vooral ook jullie goede voornemens weten en plannen voor het nieuwe jaar. Ik ga er ook alles weer aan doen om mijn blog dit jaar op te pakken en ben ook zeer gemotiveerd om weer te gaan schrijven.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment