Thursday, January 30, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 29-01-2014



Woensdag, ik was even in paniek omdat ik bang was dat ik deze week niets was afgevallen maar wat bleek ik zat met het gewicht van de cursus in mijn hoofd i.p.v. wat ik hier thuis woog dus ben heel benieuwd donderdag wat het resultaat zal zijn.
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Geroosterd brood 2 sneetjes 
(3 punten)

* Rosbief 50 gram (2 punten)
 
Lunch:
* Pistolet 2 stuks 
(7 punten)

* Kipfilet 6 plakjes (2 punten)
 
Diner:
* Aardappelen 300 gram 
(6 punten)

* Spinazie 100 gram (0 punten)
* Croma 5 koffielepels (6 punten)
* Varkenhaas 265 gram (6 punten)
* Optimel vla vanille 250 ml (3 punten)
 
Tussendoor:
* Nizza koekjes 2 stuks (2 punten)
 
________________________________________________________________

Mijn eten maar verplaatst naar vandaag heerlijk een varkenshaasje want dit is mager vlees met aardappelen en spinazie. Savonds nog even twee koekjes bij de televisie en dan is het morgen alweer het 3e weegmoment.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment