Monday, January 13, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 12-01-2014



Zondag, Wat een fijn gevoel om toch de stap genomen te hebben om weer over te gaan naar de ProPoints we gaan het aanstaande donderdag ook gewoon aan onze coach doorgeven dat dit niet echt is wat wij fijn vinden om af te vallen. Afvallen moet namelijk geen strafkamp zijn maar een gezonde levensstijl zonder gedoe en voor mij persoonlijk vind ik dit ideaal want je kunt heerlijk eten maar toch je gewicht verliezen.
 
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* 1 Ciabatta
(3 punten)

* 3 plakken rosbief (2 punten)
 
Lunch:
* 2 x Tijgerbol
(7 punten)

* 6 plakken kipfilet (2 punten)
 
Diner:
 * Recept van Weightwatchers  Biefstuk met aardappelpartjes
(12 punten)

( Vanmiddag komt hiervan het recept online )
* Calvé mayonaise Yofresh 2 eetlepels (2 punten)
* Optimel vanille vla 250 ml (3 punten)
 
Tussendoor:
* 2 Verkade Nizza Koekjes (2 punten)
* Zakje Lay's paprika chips 27,5 gram (4 punten)
 
________________________________________________________________

Het gaat met de dag makkelijker en als je dan je boodschappenkar ziet met grotendeels alleen maar gezonde maar zeker lekkere dingen daar word je toch vrolijk van. Deze week ga ik me even wat meer verdiepen in een aantal recepten zodat ik deze in het weekend klaar kan maken voor Jasper en mezelf.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment