Saturday, January 11, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 10-01-2014

 
Vrijdag, Ojee! De eerste dag is aangebroken we gaan er weer volop tegenaan. Het was een pittige eerste Power Start dag en dan met name het geen brood eten waardoor ik even een heel ander eetpatroon moet gaan maken. Zelf ben ik er nog niet geheel enthousiast over en zit er ook flink over te twijfelen wat te doen.
 
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Optimel kwark appel/Kaneel
 
Lunch:
* Pistolet
* Kipfilet Weightwatchers 3 plakjes
 
Diner:
* Aardappelen
* Andijvie
* Mager runderlapje
* 2 koffielepels jus
* 200 ml optimel vanille vla
 
Tussendoor:
* Weightwatchers reep
 
Extra's:
* Coca Cola light
* ( Pistoletje hoord er ook onder helaas )
 
________________________________________________________________
 
Ik vind de PowerStart van Weightwatchers erg pittig en weet ook nog niet of ik er mee door ga want ik zweer bij mijn ProPoints. * Zucht * ze maken het dit keer wel lastig bij Weightwatchers.
 
Liefs x
 

0 comments:

Post a Comment