Tuesday, January 7, 2014

Alweer 3 weken mijn hairextensions

Donderdag 19 december heb ik dan de grote stap genomen om microring hair extensions in mijn haar te laten plaatsen. Na 2 1/2 uur gezeten te hebben was het dan zover hallo mooie volle en lange bos met haar. Hieronder een before en after foto.

 

Foto 1: Hier zie je mijn eigen haar waarbij duidelijk te zien is dat de onderkant heel erg dun is en het tijd word voor een mooie volle en lange bos met haar.

 

Foto 2: Tada de microring hairextensions zitten erin. Een mooie volle bos met lang haar die perfect bij mijn eigen haarkleur passen want néé ze zijn niet geverfd.

Er zitten bijna 150 hairextensions in mijn haar en voor een bedrag van € 560,- heb ik met een beetje mazzel 3 a 4 maanden plezier hiervan totdat ze er weer even uit moeten om je hoofd te laten rusten. Een groot voordeel aan deze extensions is dat ze minimaal 3x kunnen geplaatst worden in je haar maar dan moet je de hairextensions natuurlijk wel goed verzorgen. De verzorging vond ik in het begin best lastig want het wassen is zo wennen maar na een paar keer voelt het als je eigen bos haar en gaat het al een stuk makkelijker. Verder gebruik ik eigenlijk nooit conditioner maar hairextensions worden niet meer natuurlijk gevoed maar hebben ze wel nodig om mooi zacht en glanzend eruit te zien dus behandel je de punten goed met conditioner. ( Ik gebruik de haarproducten van John Frieda )


Na het wassen föhn ik de extensions lichtjes droog en laat ze voor de rest gewoon op drogen hier staan heel veel verschillende antwoorden van op internet wat wel en niet goed is maar hier voel ik mezelf het prettigst bij. Je haren borstel je met een hairextensions borstel met zachte haren en dit doe je een aantal keren per dag in het begin zodat het haar niet gaat klitten en mooi blijft zitten.

Nog iets waar ik erg aan moest wennen was het slapen met een vlecht maar na de eerste nacht viel het me echt reuze mee en ik vind het nu juist prettig als mijn bos met haar in een vlecht zit. In het begin heb ik de extensions ook echt vervloekt want was het zwaar op mijn hoofd maar door een vlecht voelt het wat lichter aan dus heb ik daar heel veel aan gehad de eerste week.


 

Inmiddels zijn we 3 weken verder en ben ik er super blij mee en ook al stiekem heel benieuwd hoe mijn haar eruit zal zien als de extensions eruit worden gehaald zelf was ik trouwens mijn haar 4x per week omdat ik heel erg last heb van vet haar en ik me wel prettig wil voelen zonder dat mensen eventueel de waxjes zien zitten. Raad ik het aan: Ja zeker en vooral als je dun haar hebt zoals ik want je voelt je gelijk een stuk zelfverzekerder met zo'n volle bos haar.

0 comments:

Post a Comment