Saturday, January 25, 2014

Een stil weekje op Miszbloggie

Zoals jullie gemerkt hebben was het even een paar dagen rustig op mijn blog. Néé ik ben gewoon nog bezig met Weightwatchers don't worry. Mijn tweede weegmoment was ik 4 hele onsjes kwijt en ja ik was best wel teleurgesteld maar je moet ook zo maar weer denken wat er af is mooi meegenomen. Ik had namelijk echt heel goed mijn best gedaan deze week dus het was daarom best een teleurstelling maar op naar week 3.

De belangrijkste reden van even een rustig weekje was dat ik mij totaal wou focussen op mijn examens voor mijn studie en deze heb ik vandaag gemaakt en heb er een veel beter gevoel over dan vorige keer dus deze week hard leren heeft heel erg geholpen.

Vanaf nu ben ik er weer volledig maar soms gaan er bepaalde dingen voor mijn blog. Misschien wel gezien in de kranten of andere social media's: Ploggen! Ik ben waarschijnlijk ook van plan om dit een keer in de week te gaan doen om te kijken hoe het me bevalt want ik vind het zelf onwijs leuk om de ploggen te kijken van andere bloggers. Voor de mensen die niet weten wat ploggen is zal het even kort uitleggen. Een plog maken betekend eigenlijk gewoon een artikel maken over je hele dag maar dan met heel veel foto's en een kleine bijschrift daarbij. Je neemt je lezers mee met een dag van jou leven. Ik wil het even een aantal weekjes gaan aankijken en welke dag het word zal constant verschillend zijn maar laat me vooral weten wat jullie ervan vinden.

Nu ga ik weer even snel wat artikels schrijven en dan vanaf morgen staat er weer minimaal 1 artikel online. Fijn weekend.

Liefs

0 comments:

Post a Comment