Tuesday, January 14, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 13-01-2014



Maandag, de week is weer begonnen dus we gaan weer aan het werk maar voor mij vandaag nog een dagje vrij samen met mams om boodschappen te doen en we gingen nog even langs bij mijn neef en zijn vrouw om Nick te zien en daarna nog even door naar opa en oma. Het avondeten liep daarom even anders dan gepland maar zo laten we zien dat je met Weightwatchers ook eens een makkelijke maaltijd kunt eten.
 
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Geroosterd brood 2 sneden (3 punten)

* Albert Heijn zuivelspread bieslook light 1 eetlepel (1 punt)
 
Lunch:
* Wit stokbrood 160 gram (11 punten)

* Smeerkaas 48+ (4 punten)
 
Diner:
* Patat uit de oven 200 gram (11 punten)

* Frikadellen 2 stuks (10 punten)
* Calvé mayonaise Yofresh 1 eetlepel (1 punt)
* Zout (0 punten)
* Optimel vla vanille 250 ml (3 punten)
 
Tussendoor:
* Meloen (0 punten)
* Aardbeien (0 punten)
 
________________________________________________________________

Het was vandaag een dag waarbij ik precies aan mijn ProPoints ben gekomen aangezien het even anders liep dan verwacht maar een patatje zo op zijn tijd is altijd heerlijk en dat is het mooie aan Weightwatchers het kan gewoon. Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan en het zag er goed uit dus ik ben nu al heel benieuwd donderdag.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment