Tuesday, January 28, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 27-01-2014



Maandag, dit ga je zo niet menen ik was van plan om te gaan sporten ben ik mijn portemonnee waar mijn basic-fit pasje in zit bij Jasper vergeten grrr.. Als mijn hoofd niet vast zou zitten zou ik deze soms ook nog vergeten.
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Tijgerbrood 2 sneetjes 
(4 punten)

* Kipfilet 6 plakjes (2 punten)
 
Lunch:
* Tijgerbrood 2 sneetjes 
(4 punten)

* Jonge kaas 48+ 40 gram (4 punten)
 
Diner:
* Aardappelen 300 gram 
(6 punten)

* Sla 100 gram (0 punten)
* Yoghurtdressing 2 eetlepels (2 punten)
* Uien (0 punten)
* Croma 5 koffielepels (6 punten)
* Kipfilet 150 gram (5 punten)
* Optimel vla vanille 250 ml (3 punten)
 
Tussendoor:
* Weightwatchersreep (2 punten)
* Banaan (0 punten)
 
________________________________________________________________

Ik ben zo vreselijk gek op aardappelen en maakt bijna niet uit met welke groente maar schotel het me maar elke dag voor en je hebt een blij mens aan tafel zitten haha.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment