Thursday, January 9, 2014

Op weg naar mijn examens NHA studie!



Het is alweer bijna zover zaterdag 25 januari ga ik er weer voor in Utrecht om dit keer 2 examens te gaan afleggen. Vorige keer ben ik helaas gezakt dus mijn examen verkoopplan sales, reclame en promotie ga ik overdoen en als extra wil ik mijn examen Nederlands ook gaan maken om er even wat meer tempo in te gooien.

De laatste maand ben ik wel wat minder bezig geweest met mijn studie het was zelfs zo erg dat ik last minute erachter kwam dat ik mijn examens nog aan moest vragen maar het is allemaal netjes op tijd gelukt. Mijn Nederlandse examen is echt back to basic alles wat je geleerd hebt op de basisschool en middelbare school komt weer terug. Het kofschip, verleden en tegenwoordige tijd, briefopbouw etc. Heel veel informatie waar bij je gek genoeg nu heel erg bij moet nadenken want het is toch een tijdje geleden maar eenmaal ermee bezig dan zit het er ook zo weer in. De komende 2 weken ga ik heel veel oefenopdrachten maken zodat ik hierop niet ga falen.




Dan mijn herexamen verkoopplan sales, reclame en promotie. Ik zal mijn boeken van het begin tot het eind helemaal doornemen zodat alles er weer goed in zit en de punten waar ik vorige keer moeite mee had of niet wist vaker doorlezen. Ik weet nu enigszins wat me te wachten staat en hoe het een beetje in elkaar zit want vorige keer was dit toch even iets anders dan ik zelf had verwacht.

Ik heb er echt super veel zin om de examens te gaan maken en ben ook erg gemotiveerd over 2 weken is het dan zover dus nu bikkelen en er dan helemaal voor gaan jullie horen nog van me.

0 comments:

Post a Comment