Wednesday, January 15, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 14-01-2014

Dinsdag, op deze dag heb ik altijd de avond op mijn werk tot 20:00 waardoor ik op mijn werk eet dit word de eerste keer terwijl ik aan Weightwatchers doe dus hebben we van de week een prakkie voor mij overgehouden zodat ik dit naar mijn werk kan meenemen.
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Wit stokbrood

* Smeerkaas 48+ (2 punten)
 
Lunch:
* Geroosterd brood 2 sneden
(3 punten)

* Albert Heijn zuivelspread bieslook light 1 eetlepel (1 punt)
* Coca Cola light (0 punten)
 
Diner:
* Gekookte mie (8 punten)
* Kipfilet bereid (5 punten)
* Bami pakket (0 punten)
* Kerrie kruiden (0 punten)
* Olijfolie (1 punt)
* Optimel Vanille Vla 250 ml (3 punten)
* Kipsaté van Mora 150 gram (8 punten)
* Mango (0 punten)

 
Tussendoor:
* 2 Verkade Nizza koekjes (2 punten)
 
________________________________________________________________

Het was een hectisch dagje op mijn werk waardoor mijn avondeten van moeders nog beter smaakte. Thuis nog aan een bakje vla gegaan en we mogen over een paar dagen alweer op de weegschaal staan voor het eerste weegmoment.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment