Friday, January 31, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 31-01-2014 Weegmoment

Donderdag, inmiddels weer een week verder en het weegmoment zit er weer op. Ik was best wel gestrest deze week want ik was bang dat het resultaat niet zo goed zou wezen maar ik was gewoon 1 kilo kwijt! Er is nu in 3 weken tijd alweer 4,4 kg kwijt en wie had dat verwacht een paar weken terug en ik merk het nu ook steeds meer aan mezelf want zit veel lekkerder in mijn vel net als mijn mams en zus die ook zeer goede resultaten hebben.
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Geroosterd brood 2 sneetjes 
(3 punten)

* Albert Heijn zuivelspread bieslook light (1 punt)
 
Lunch:
* Pistolet 85 gram
(6 punten)

* Kipfilet 6 plakjes (2 punten)
 
Diner:
* Bij McDonalds gegeten
 
________________________________________________________________

Ik ben zo blij dat ik de stap heb genomen samen met mijn moeder en zus want we gaan alle drie de goede kant op en natuurlijk het was hard nodig dus alles wat er nu elke week af gaat is weer een stap naar de goede richting.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment