Wednesday, January 8, 2014

Review: John Frieda Frizz-Ease Shampoo en Conditioner

Nieuw haar betekend ook tijd voor een nieuwe shampoo en conditioner. Daar liep ik dan in de Kruidvat met duizenden merken en producten waar ik uit kon kiezen en ik besloot om een iets prijziger haarproduct te kopen aangezien ik daar veel goede berichten over had gehoord. In mijn mandje belanden de John Frieda Frizz-Ease Shampoo en Conditioner en aangezien Kruidvat een 1 + 1 actie had was ik geen € 20,- kwijt maar de helft. ( win win situatie )



Van de Frizz-Ease shampoo en conditioner koos ik de Straight Ahead. Mijn hairextensions ( weet niet of dat normaal is ) krijgen best snel een slag erin terwijl ik van mezelf heel erg stijl haar heb dus vandaar mijn keuze uit deze producten ze maken mijn haar namelijk zacht, stijl en glanzend. De geur van de shampoo en conditioner is vrij zacht en heeft een typisch kappersgeurtje waar ik zelf erg van houdt. Ik raad ze zeker aan en zit zelfs al volop te bekijken of ik nog andere producten kan gebruiken met mijn hairextensions van John Frieda. Je betaald er wel wat voor maar het is heel goed terug te zien in je haar en dat wil toch elke vrouw.



Beide producten zijn te verkrijgen in 250 ml maar je hebt heel weinig product nodig om het te laten schuimen en geheel in te brengen in je haar dus ik verwacht zelf nog wel even een tijdje door te kunnen met deze twee producten.

0 comments:

Post a Comment