Sunday, January 12, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 11-01-2014



Zaterdag, Op naar de tweede dag en na wat gebabbeld te hebben met mijn moeder hadden we besloten om toch over te gaan naar de ProPoints want het is niet goed als je maar de helft van je punten eet die je normaal gesproken mag en dat gebeurde bij ons de eerste dag PowerStart. Ik mag namelijk ook 44 ProPoints op een dag dus nog best veel. Ik heb vandaag een heerlijke weightwatchers dag gehad gewoon zoals ik het ken met punten tellen. Mijn ontbijt was wel nog even PowerStart proef want zelf zou ik nooit in de ochtend kwark eten is niet mijn ding namelijk morgen gewoon weer brood.
 
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Magere Franse Kwark 225 gram (3 punten)

* Aardbeien 125 gram (0 punten)
 
Lunch:
* 2 x Pistolet (7 punten)
* Verse roomkaas (6 punten)
 
Diner:
* Gekookte mie (8 punten)
* Kipfilet bereid (5 punten)

* Bami pakket (0 punten)
* Kerrie kruiden (0 punten)
* Olijfolie (1 punt)
* Optimel Vanille Vla 250 ml (3 punten)
* Mango (0 punten)
 
Tussendoor:
* Zakje Lay's paprika chips 27,5 gram (4 punten)
* Cashewnoten 10 gram (2 punten)
* Boterkoek 25 gram (3 punten)
* Coca Cola light (0 punten)
 
________________________________________________________________

Dit is nou echt Weightwatchers op je zaterdagavond een lekker zakje chips kunnen eten en nog een paar nootjes. Mijn vader had boterkoekstukjes gekocht en ik had er toch best wel trek in maar 1 reepje bleek al 6 punten te zijn dus besloot voor de helft te gaan en dat gaf me toch wel een super goed gevoel. Tot nu toe lukt het me ook nog om maar 1 glas Coca Cola light te drinken want hiervoor was ik echt flink verslaafd. De motivatie is terug en het water drinken gaat goed elke dag kom ik aan mijn 8 glazen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment