Wednesday, January 29, 2014

Eetdagboek Weightwatchers 28-01-2014

Dinsdag, vandaag was mijn moeder jarig dus tijd voor een heerlijk gebakje. Heb er erg van genoten maar dat ik nou iedere week zou moeten zo'n gebakje nou nee. Savonds liep het avondeten een beetje rommelig omdat ik mijn eten vergeten was op mijn werk.
________________________________________________________________
 
Ontbijt:
* Tijgerbrood 2 sneetjes 
(4 punten)

* Albert Heijn zuivelspread bieslook light 1 eetlepel (1 punt)
* Sla (0 punten)
 
Lunch:
* Tijgerbrood 2 sneetjes 
(4 punten)

* Rosbief 50 gram (2 punten)
 
Diner:
* 2 frikadellen
(10 punten)

* Yoghurtmayonaise 1 eetlepel (1 punt)
* Curry 1 eetlepel (0 punten)
 
Tussendoor:
* Marsepeingebakje (12 punten)
 
________________________________________________________________

Zo nu en dan een frikadel moet gewoon kunnen en al was het niet gepland hij smaakte heerlijk.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment