Sunday, January 5, 2014

Goede voornemen: Afvallen!



Zoals heel veel dames en vast tegenwoordig ook heren is afvallen één van de meest genoemde voornemens. Zelf heb ik hem ook weer op het lijstje staan maar néé dit jaar is het niet het geval dat ik het allemaal wel alleen aan kan want ik ga weer netjes naar de WeightWatchers cursus samen met mijn moeder en zus. Het is gewoon vorig jaar weer te gek gegaan en ik zit nu weer op mijn oude gewicht als 3 jaar terug toen ik begon met Weightwatchers en dat is gewoon onwijs jammer.

Vrijdag 3 januari heb ik mezelf online alvast ingeschreven en aankomende donderdag 9 januari zal ik naar de cursus gaan voor de eerste keer dit jaar. Aangezien ik al weet wat me te verwachten staat bij zo'n cursus ben ik er niet bang voor maar ik ben onwijs gemotiveerd om te gaan beginnen en jammer genoeg was de cursus 2 januari niet open anders was ik nu alweer een aantal dagen bezig. Natuurlijk ben ik nu nog volop aan het genieten van de lekkere dingen om me heen want ik wil er vanaf vrijdagochtend helemaal voor gaan en gelukkig met Weightwatchers mag je heel veel hebben maar wel met kleinere porties en daar zal mijn buik nog wel even aan moeten wennen. Ik heb er zin in en gezellig samen met mijn zus en mams gaan we er met zijn drieën helemaal voor! Buiten dat om heeft Weightwatchers nu ook een leuke actie tot 8 februari namelijk éénmalig €25,- ipv € 39,95 + een half jaarabonnement op vrouw Glossy. Kijk voor meer informatie op: www.weightwatchers.nl


Ik wil jullie graag ook meenemen met alles omtrent het afvallen en zal het dus flink uitgebreid aan gaan pakken. Ik zal dagelijks namelijk mijn eetdagboek online plaatsen waarbij ik de punten bereken en laat zien hoeveel punten ik op een dag heb verbruikt. ( Houdt er rekening mee dat dit artikel een dag later online komt dus mijn eetdagboek van donderdag is te zien op vrijdagochtend in een artikel ) Verder zal elke vrijdag mijn eetdagboek artikel uitgebreid zijn aangezien ik daar in vermeld hoeveel ik afgevallen ben en een klein verslagje over hoe de week was gelopen. Ik ben er helemaal klaar voor op naar donderdag!

0 comments:

Post a Comment