Tuesday, January 28, 2014

Review: Balmain hairextensionsborstel

Inmiddels heb ik mijn hairextensions alweer ruim een maand en ik ben er nog steeds heel erg blij mee natuurlijk beginnen ze nu wel wat te zakken want je haar groeit gewoon door maar het blijft er prachtig uit zien. Om je hairextensions er zo mooi eruit te laten zien heb je natuurlijk wel een goede hairextensionsborstel nodig en zo kwam via mijn kapper terecht bij de Balmain Hairextensionsborstel.



Maar wat is er nou goed aan deze hairextensionsborstel?

* Ten eerste verkrijgbaarheid want ik heb nu ook al een tweede aangeschaft en er staan zoveel op internet keuze genoeg maar zelf heb ik gekeken naar waar de goedkoopste verzendkosten zijn waardoor mijn Balmain hairextensionsborstel uit kwam op € 11,95. Overal zijn de Balmain hairextensionsborstel leuk geprijsd maar die verzendkosten maken het duur.

* Ik heb jarenlang gewoon een harde brede borstel gehad en dit vond ik altijd ideaal maar nu ik een zachte borstel heb ben ik echt helemaal over want dit voelt al een stuk beter voor je haar.

* Zodra ik in de ochtend wakker word en mijn vlecht eruit haal dan borstel ik mijn haar gelijk even door en het lijkt wel een hele behandeling want mijn haar gaat gelijk glanzen en voelt zijde zacht aan en een klit is er ook zo uitgeborsteld zonder hard te hoeven trekken.

Ik kan nog wel even doorgaan ik kan niet meer zonder een Balmain hairextensionsborstel het maakt mijn haar precies zoals ik het verwacht en soms nog beter. Balmain heeft nog een brede collectie met andere producten van shampoo tot een haarmasker en ik ben van plan om nadat ik straks mijn hairextensions voor de tweede keer zal gaan plaatsen deze producten te kopen voor een nog beter resultaat volgens het merk waar ik natuurlijk ook erg benieuwd naar ben.

0 comments:

Post a Comment