Wednesday, November 6, 2013

Dinsdag 5 november 2013

Goedemorgen! Vandaag moest ik er vroeg uit aangezien ik om 9 uur eindelijk nu mijn tandarts afspraak had. Gedoucht en wel mijn tanden gepoetst en met de bus naar Amsterdam Noord. Yeah! géén gaatjes alleen advies om achterin beter te poetsen daar gaan we dus maar even opletten. De bus weer terug genomen richting Zaandam ben ik nog even langs de Kruidvat gegaan en deze was helemaal vernieuwd en is ook een stuk mooier en overzichtelijker geworden. Hier kocht ik voor Jasper 2 nieuwe hoeslakens en nog een leuk slaapshirt voor mezelf.



Lopend weer naar huis ( nog geen 5 minuten lopen ) en daar ben ik op de bank neergeploft met een broodje om te werken aan mijn blog en rond snuffelen op internet. Rond half 1 kwam mijn paps binnen want hij had een afspraak bij het ziekenhuis over zijn operatie voor zijn liesbreuk. Maandag 25 november heeft hij zijn volgende afspraak en dan de laatste word de operatie. ( spannend ) Mams kwam later ook binnen dus hebben we samen heerlijk een stukje kwarktaart gegeten. Half 3 gingen zij naar het ziekenhuis en ben ik thuis gebleven omdat ik niet wist hoelang het duurde want ik moest rond kwart over 4 richting mijn werk.



Het was kwart over 4 en het leek droog buiten dus besloot zonder poncho naar mijn werk te gaan daar had ik al na 2 minuten spijt van want het begon weer te hozen dus kwam weer zeiknat aan op mijn werk. Vanavond stond ik achter de informatiebalie tot sluit dus dan gaat de tijd altijd wel lekker snel en rond 20:45 zat ik op de fiets richting huis om heerlijk aan de gebakken aardappeltjes te gaan met selfmade gyros. Mijn zus zat er ook nog want we gaan volgende week even langs bij Wendy met een leuke kraammand. Daarna nog even voor de tv gehangen en heerlijk een douche genomen.

0 comments:

Post a Comment