Tuesday, November 5, 2013

Mijlpaal: 40.000 bezoekers op Miszbloggie

 
 
YEAAAAAH! de 40.000 bezoeker is vannacht aan getikt en het is me gelukt binnen een maand ruim 10.000 bezoekers te behalen. Ik ben echt wel trots op mezelf en er zijn hele grote pieken geweest van rond de 1000 bezoekers tot aan weer een aantal dagen 200 bezoekers maar het gemiddelde de laatste tijd is weer rond de 700 bezoekers en ik ben daar zo blij mee. Mijn doel was voor 9 november 10.000 te bereiken maar het is me 4 dagen eerder gelukt en dat allemaal dankzij jullie dankjewel.

Momenteel wordt mijn blog in mijn ogen steeds iets groter en leer ik ook steeds weer nieuwe dingen kennen zo zat ik eerst nog te stuntelen met het online posten van mijn blog en nu staat er standaard 1 om 8:00 online en de tweede om 14:00. Ik merk dat deze vaste tijden goed hebben gedaan aan mijn bezoekersaantal omdat het nu gewoon goed strak is en natuurlijk af en toe zijn er dagen ( op één hand te tellen! ) dat ik geen tijd had om te bloggen maar de dag erna haal ik het gelijk allemaal in en daar staan ze dan weer online! Zelf ben ik nog een beetje zoekende qua planning wanneer ik wat online post maar binnenkort gaat dat helemaal goed komen. 

Jullie kunnen mijn ook altijd mailen als jullie iets willen weten of ergens een artikel over willen lezen mail dan naar: miszbloggie@gmail.com en ik hanteer er naar om dezelfde dag nog even te reageren. Verder voeg me toe op Facebook, Instagram en Twitter want hier zie je regelmatig leuke foto's voorbij komen en ben je op de hoogte wanneer er weer wat nieuws staat op mijn blog. Wat mijn volgende doel is en dat zal wel even een aantal maanden duren is om op de 1000 bezoekers op een dag te komen en daar ga ik nu keihard voor werken. Ik sta al bij een aantal PR bureaus ingeschreven dus zo nu en dan krijg ik leuke mails binnen en wie weet komt er nog wel meer leuks op mijn pad. Zonder jullie was het me nooit gelukt dus Bedankt!

0 comments:

Post a Comment